ΕΣΠΑ

Νέα πλατφόρμα id.gov.gr

Τη Δευτέρα, 30 Σεπτεμβρίου 2024, τέθηκε σε λειτουργία η νέα πλατφόρμα id.gov.gr. Μέσω αυτής, οι πολίτες μπορούν να προγραμματίζουν ψηφιακά ραντεβού για την έκδοση νέου τύπου ταυτότητας ή την αντικατάστασή της λόγω αλλαγής στοιχείων, λήξης ισχύος, φθοράς ή παλαιότητας.

 

Αναλυτικά, η διαδικασία για τον προγραμματισμό του ραντεβού μέσω της πλατφόρμας id.gov.gr:

  1.  Είσοδος στην πλατφόρμα: Ο πολίτης επισκέπτεται την πλατφόρμα id.gov.gr και συνδέεται κάνοντας χρήση των κωδικών taxisnet.
  2.  Επιλογή υπηρεσίας: Αφού συνδεθεί, επιλέγει την υπηρεσία για την έκδοση νέας ταυτότητας ή αντικατάστασής, ανάλογα με την ανάγκη (αλλαγή στοιχείων, λήξη ισχύος, φθορά ή παλαιότητα).
  3.  Επιλογή Αρχής Έκδοσης: Ο πολίτης επιλέγει την Αρχή Έκδοσης με βάση τη διεύθυνση της μόνιμης ή προσωρινής του διαμονής στην Ελλάδα.
  4.  Επιλογή ημέρας και ώρας: Επιλέγει την ημέρα και την ώρα του ραντεβού από τη λίστα διαθεσιμότητας, βάσει των προτιμήσεων του.
  5.  Αυτόματη άντληση στοιχείων: Τα στοιχεία του πολίτη αντλούνται αυτόματα από το Μητρώο Πολιτών και το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ). Εάν τα στοιχεία δεν είναι επικαιροποιημένα, μπορούν να διορθωθούν μέσω της εφαρμογής κατά την αίτηση.
  6.  Λήψη επιβεβαίωσης: Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ο πολίτης λαμβάνει ένα επιβεβαιωτικό email με τις λεπτομέρειες του ραντεβού και τα στοιχεία της Αρχής Έκδοσης που έχει επιλέξει.
  7.  Διαχείριση ραντεβού: Ο πολίτης έχει τη δυνατότητα να επαναπρογραμματίσει ή να ακυρώσει το ραντεβού, εφόσον το κάνει τουλάχιστον μία ώρα πριν την προγραμματισμένη ώρα.
Δείτε επίσης

Νέα πλατφόρμα id.gov.gr

Τη Δευτέρα, 30 Σεπτεμβρίου 2024, τέθηκε σε λειτουργία η νέα πλατφόρμα id.gov.gr. Μέσω αυτής, οι πολίτες μπορούν να προγραμματίζουν ψηφιακά ραντεβού για την έκδοση νέου